دنیای پسرخاله

روح من کم سال است.. روح من گاهی از شوق، سرفه اش می گیرد...

دنیای پسرخاله

روح من کم سال است.. روح من گاهی از شوق، سرفه اش می گیرد...

آذر است...

قطار می رود

تو می روی

تمام ایستگاه می رود

و من چقدر ساده ام

که سال های سال در انتظار تو

کنار این قطار رفته ایستاده ام

و همچنان به نرده های ایستگاه رفته تکیه داده ام

(قیصر امین پور)

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 16 آذر 1386 ساعت 21:13 http://www.wall.blogsky.com

سلام
آذر است...شعر زیباییه...خیلی..
می دونی حسه زیبایی به آدم می ده...
تازه آذر ماه خوبیه...می دونی تولده منم هست..
دیوار!

رها شنبه 17 آذر 1386 ساعت 16:47 http://hadisetanhaee.blogsky.com

سلام پسر خاله

خوبی؟ موافقم که نباید بلند بنویسم اما بعضی نوشته ها واقعا حیفه که ناقص باشن

اما این شعر تو خیلی قشنگ بود خیلی ساده و صمیمی و پر از حرف

تا بعد
رها

ریحان شنبه 8 دی 1386 ساعت 00:25 http://narengi.blogsky.com

سلااااااااااااااام بر پسر خاله ی جان
خوبی خانوم
شرمنده که دیر پاسخ دادم کیبوردم فاصله میز تا زمین رو تو چند ثانیه و تنها چند ثانیه طی کرد و ریحان موند و یه رایانه ی بی کلام

اینه که تو این مدت تنها تونستم بخونم بدون کلامی حرف


و شرمنده تر من باب اینکه نخونده سوال پرسیدم

اما اینکه چرا نارنگیییییییییییی
ریحان علاوه بر نارنجی دیونه ی نارنگیه
در ضمن دست به دامن جناب حافظ شدیم یه نام پر مسما واسه ما انتخاب کنن هر چی جناب حافظ رقم زدن انگاری قبلش پیشنهادش رو به یکی دیگه داده بودن اینه که
بی خیال نام ادبی شدم دست از پا دراز تر به همبن نارنگی رضایت دادم

ولی خوب شد فردا که زمستون بره عطش خواستن میوه مطلوب با نوشتن تو خونهی منسوب خاموش میشه به نظرت چه طوره؟

در مورد به روز بودن باید بگم نه جونم شما از زمان عقب نیستی این نارنگیه که همین سیاهه ی زمستون فرصت موندن داره اینه که تند تند به روز میشه
هر چند الان سفیده سفیده .........
یادم نیست سوال دیگه ای پرسیده باشی راستش موقع تایید کامنت پرید اینه که حافظه یاری نمیکنه

میخواستم همه اینا رو تو میل برات بگم اما ادرس نداده بودی

شاد باشی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد