دنیای پسرخاله

روح من کم سال است.. روح من گاهی از شوق، سرفه اش می گیرد...

دنیای پسرخاله

روح من کم سال است.. روح من گاهی از شوق، سرفه اش می گیرد...

من و این روزها..

* " امام حسین بیشتر از آب تشنه ی لبیک بود، افسوس که به جای افکارش زخم های تنش را نشانمان دادند و بزرگ ترین دردش را بی آبی ....."  دکتر شریعتی


*بعد از دو هفته یک دونه از برفای قبلی که آب نشده هیچ، الان داره دوباره برف میاد... زمستان است....

* الهی از روی آفتاب و ماه و ستارگان، از جن و انس و حتی از روی شیطان شرمنده ام که همه در کار خود استوارند و این سست عهد، ناپایدار...

نظرات 3 + ارسال نظر
آرشام چهارشنبه 3 بهمن 1386 ساعت 19:33 http://www.daneshmandeemrooz.blogsky.com

به وبلاگ من سر بزنید

یاسمنگولا ی تهنای تهنا یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 18:46

دروووووووووووووووووووووود
پسر خاله جونم حالا خوبه یه ذره از دلت باقی مونده من که دیگه دل ندارم از بس تنگ شد ...ذره ذره آب شد
از نوشته هات معلومه خیلی دلت بزرگه
مواظب خودت باش سرما نخوری
یه وقت تو برفا سر نخوری دستت بشکنه ... آخه عمو پردیس تو برفا افتاده دستش شکسته
راستی پسر خاله جونم یه خواهش من می خوام فامیل های اینترنتی خودم رو باهم آشنا کنم ... توی باکس نظرات من دو نفر نظر گذاشتن که توی لینک هام هم هستن به اسم عمو پردیس و عمو تقی ... چطوره یه سری بهشون بزنی ؟
بگو از طرف من اومدی .... یادت نره ها
بوس
بدرووووووووووووووووووووووووووود

مهیار سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 21:32 http://www.naz66.blogsky.com


سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی دارید
خوشحال میشم به من هم سری بزنید...
به امید دیدار...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد