دنیای پسرخاله

روح من کم سال است.. روح من گاهی از شوق، سرفه اش می گیرد...

دنیای پسرخاله

روح من کم سال است.. روح من گاهی از شوق، سرفه اش می گیرد...

مهربانی، شکرگذاری است.

روزی که به دنیا آمدی، خدا همه ی وفور نعمت در کائنات را با بخششی کبریایی به تو هدیه داد.. فرشته ای به نام مادر را، که مظهر عشقی بی توقع است، بر بالینت نشاند.. گهواره ی پیچیده در حریرت را دستان پرمهر پدر، نرم به خواب دعوت می کرد.. هر آن چه آموختی، با نگاه پرعطوفت معلم بر لوح دلت جای گرفت...

 

ترانه ی "باز باران، با ترانه، با گهرهای فراوان..." زیر گنبد رنگین کمان هر بهار، سقف فلک را چراغانی می کرد.. و تو با برگ های تازه سبز می شدی و با خزان برگ ها، رنگ نارنجی شان را زیر گام های رشد، به تماشای آب شدن همه ی یخ های زمان می نشستی..

 

در روزگارت هیچ لحظه ای ناپدید نشده و اگر همه ی رازها را آشکار نمی بینی پنجره ی دیده ی خود را ببند، به قلبت بنگر و از آن چه بی ریا عطا شده بیاموز که همه ی خواست خدا آن شکرگذاری است که با مهر به لب نجوا شود...

 

هر قدم که به سوی یک چشم منتظر برداری،

هر احساس که بر روی صورتی بنمایانی،

یک تشکر از خداست...

که آن هم بی جواب نخواهد ماند...

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا شنبه 27 بهمن 1386 ساعت 18:58 http://sookootez.blogsky.com/

چه زیبا...خدا هم که این همه مهربونه داره از ما تشکر می کنه؟؟

سامان جون جونی دوشنبه 29 بهمن 1386 ساعت 20:09 http://www.parandeiziba.blogfa.com

سلام
خوبی
چه خبر من یه ساله شدم حتما بهم سر بزن منتظرم

ریحان شنبه 4 اسفند 1386 ساعت 11:29

سلام
خوش حالم که وصف الحال این اهنگ ما حکایت نوش دارو پس از مرگ سهراب نشد


به زودی برات یه میل میدم

از صمیم قلبم خوشحالم که باهات اشنا شدم پسر خاله ی عزززززززززززززززززززززززززیززززززززززززززززززززز

تابعد
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد