دنیای پسرخاله

روح من کم سال است.. روح من گاهی از شوق، سرفه اش می گیرد...

دنیای پسرخاله

روح من کم سال است.. روح من گاهی از شوق، سرفه اش می گیرد...

تغییر

سه چیز مردم را مجبور می کند که بخواهند تغییر کنند:

 

1-      آنها تا سر حد تحمل خود رنج کشیده اند. آنقدر سر خود را به یک دیوار سنگی کوبیده اند که می گویند دیگر بس است، خسته شدم. سردرد میگرن آنها قابل تحمل نیست. زخم معده ی آنها شروع به خونریزی کرده و … . دیگر به آخر خط رسیده اند و تقاضای کمک دارند. می خواهند تغییر کنند.

2-      چیز دیگری که مردم را مجبور می کند که بخواهند تغییر کنند، نوع کند ولی تدریجی نومیدی روح است، که همان ملال یا دلمردگی از زندگی است. این حالت آدمی است که سالها با احساس "خوب که چی" زندگی کرده و حالا درون خودش فریاد می زند "خوب که چی" و می خواهد تغییر کند.

3-      سومین عاملی که مردم را وادار می کند که تغییر کنند این است که ناگهان متوجه می شوند که تغییر ممکن است. اطلاعاتی به دستشان می رسد که باعث می شود بفهمند می توانند از "دور باطل" همیشگی زندگیشان بیرون بیایند و تغییر کنند.

 

"برگرفته از نوشته های دکتر تامس هریس"

نظرات 6 + ارسال نظر
ریحان پنج‌شنبه 16 خرداد 1387 ساعت 22:29

سلااااااااااااااااااااام پسر خاله ی نازنین

خوبی ؟؟؟؟


هی خواهر میسوزیم و میسازیم
شما چه طور
گمونم دوباره رفته باشی سر کار ..نه .....اوضاع به کام خانوم



کامپیوترم میزون نیست نمیشه که خیلی باشم ..شرمنده دیگه ..
به یک عدد مهندس کامپیوتر نیازمندیم شدیییییییییییییییداااا

ای جان هنوز عطش نیلوفرانه خاموش نشده .....چیزای نوستالژیک باید نوستالژک بموننااااا
اهنگ درخواستی بازم میپذیریمااااا البته تضمین نمیدیم زود به دستتون برسه

اون تسلیت مربوط به یکی از بچه های بلاگ اسکای بود ماهی خانوم ...مادر بزرگش و از دست داده بود ....روحشون شاد

یه چیز تو مایه های نوشتت نه خیلی هاااا ولی خوب
از اندرو متیوز

هرکسی درس مخصوص به خود را می گیرد. ما می توانیم به سه طریق واکنش نشان دهیم
زندگی من مجموعه ای از درسهایی است که به آن نیاز دارم، درسهایی با نظم و ترتیب تمام در زندگی ام روی می دهد.( این سالمترین برخورد است و حد اکثر آرامش ذهن را تامین می کند.)
زندگی یک مسابقه بخت آزمایی است اما من از هر اتفاقی که در زندگی روی می دهد نهایت استفاده را می برم (این دومین انتخاب خوب است و کیفیت متوسطی را به زندگی می بخشد)
چرا همیشه همه بلاها سر من می آید؟ (این طرز برخورد نهایت ناکامی و بدبختی را تضمین می کند)
ما در زندگی مرتبا با درسهای تازه ای روبرو می شویم و تا زمانی که درسی را یاد نگیریم مجبور به گذراندن دوباره آن هستیم.


من هی میخوام به شمااا میل بدم نمیشه ....سر فرصت ...شرمنده واقعاااااا

ممنون به یادم بودی

التماس دعاااا خیلی میدونی که کجاااااااا ....

موفق باشی عزیز

یا حق

زهرا شنبه 8 تیر 1387 ساعت 19:24 http://sookootez.blogsky.com

به به پسر خاله عزیز !!می بینم که تغییر کردی و زود زود آپ می کنی!! حالا لطفا تغییر کن و زود زود به ما هم سربزن!!

سامان جون جون جونی سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 00:00 http://www.parandeiziba.blogfa.com

سلام ادیدم
خوبی؟
اپ کردم
نمیخوایی بهم سر بزنی
میدونشتم میخوایی بیایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس زود بیا منتظرم
اپ جالبی بود
ایول

زهرا دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 18:03 http://sookootez.blogsky.com

تو در حال تغییری ..یا اصلا تغییر کردی و دیگه بی خیال وبلاگ؟؟

[ بدون نام ] شنبه 6 مهر 1387 ساعت 19:48 http://www.wall.blogsky.com

سلام
نوشتن برای من هم تموم شد...اومدم برای خداحافظی...ازت ممنونم برای بودن در این لحظات....دوست دارم برام یه یادگاری بزاری...
دیوار!

[ بدون نام ] دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 05:49

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد