دنیای پسرخاله

روح من کم سال است.. روح من گاهی از شوق، سرفه اش می گیرد...

دنیای پسرخاله

روح من کم سال است.. روح من گاهی از شوق، سرفه اش می گیرد...

سپید مثل برف

واای چقدر برف .. بعد از چندین سال دوباره ورق برگشت و از این جور برف ها اومد .. بعضی جاها تا نیم متر .. همه ی راه ها بسته شده .. همه ی سازمان ها و مدارس و دانشگاها تعطیلند...خوش به حال اونایی که امتحانشون عقب افتاد..

خدایا ممنون از لطفت..

همون قدر که از زلزله چند ماه پیش وحشت کردم ، دیروز از این همه سپیدی و پاکی لذت بردم ..

به این میگن تعادل و توازن ..

آدم بعضیا رو فراموش نمی کنه ..

فقط به ندیدنشون عادت می کنه ........

آتش و دریا

من باعشق آشنا شدم

و چه کسی این چنین آشنا شده است؟

هنگامی دستم را دراز کردم

که دستی نبود

هنگامی لب به زمزمه گشودم

که مخاطبی نداشتم

و هنگامی تشنه ی آتش شدم

که در برابرم دریا بود و دریا و دریا...

"دکتر شریعتی"